- نیکان املش - http://nikanamlash.ir -

امام جمعه املش :نکند برای جبران کسری بودجه یارانه ها را قطع کنند

امام جمعه املش  گفت:دولت برای جبران کسری بودجه، بجای حذف یارانه ها، از بودجه جاری اضافی اش و پرداخت حقوق های میلیاردی بکاهد.
حجةالاسلام والمسلمین محمد صفری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان املش که در مصلای امام خمینی(ره) املش برگزار شد؛ گفت: دولت محترم بودجه سال سال 97 را تقدیم مجلس کرده تا روی آن کار شود ما از دولت گله مندی هایی داریم خوابی را که برای این ملت دیده است بدنبال تعبیر این خواب نباشد. یارانه 35 میلیون نفر را می خواهد قطع کند و معلوم نیست براساس کدامین بانک اطلاعاتی چگونه عمل و توزیع کند؟
امام جمعه املش گفت: دولت می خواهد حامل های انرژی را گران کند آیا به تبعات آن اندیشیده است؟ تبعات منفی آن بر روی قشر سرمایه دار نیست بلکه بر روی قشر ضعیف است و از نمایندگان مجلس می خواهیم که توجه ویژه ای داشته باشند.
امام جمعه املش گفت: نکند برای جبران کسری بودجه یارانه ها را قطع کنند در حالی که باید از حقوق های میلیاردی و بودجه جاری اضافی و سفرهای خویش بزنند و همچون شهید رجایی باشند.
امام جمعه املش گفت: هزینه های مملکت آن چنان بزرگ و بزرگتر می شود ولی سفره مردم کوچک و کوچکتر می شود و قوه مقننه و مجریه باید پاسخگو باشند مسئولان نوکر و خادمان این مردم اند.
امام جمعه املش گفت: علما و مبلغین باید بگویند همان گونه که روحانیت از سال 41 در صف اول بوده در صف اول مطالبه گری باشد برای مردم.
امام جمعه املش به سفر روز گذشته ی وزیر جهاد کشاورزی به شرق گیلان از جمله املش اشاره کرد و گفت: انتظار این بود که مسئولان از وزیر مطالبه گری می کردند که چرا اجرای لاینینگ همان بتنی کردن انهار کشاورزی انجام نمی شود و استخرها و آب بندان ها لایه روبی نمی شوند و این که چرا بعضی از مدیران کل پا به املش نمی گذارند تا بیشتر با مشکلات مردم آشنا و برای حل آن پیگیری کنند.
امام جمعه املش با تأکید گفت: مسئله ی آب آشامیدنی یک مسئله ی امنیتی است و قطعی آن تبعات منفی دارد که باید توجه ویژه ای شود.